Frågor om beställning hos Inkpro
Frågor om beställning hos Inkpro
Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna om beställning. Om du inte hittar svaret på din fråga är du alltid välkommen att kontakta oss på e-post: kundservice@inkpro.se
Fråga: Hur kan jag beställa varor från er? / Kan jag lägga min beställning hos er via telefon/chatt?
Svar: Du ska beställa dina varor på vår hemsida www.inkpro.se. Vi kan dessvärre inte ta emot beställningar via telefon / chatt eftersom att vi inte får hantera dina kreditkort- och personuppgifter.
Fråga: Jag kan inte slutföra min beställning?
Svar (om du betalar med bank-/kreditkort): Se till att vi accepterar det valda betalkortet och att du angett informationen korrekt. För mer hjälp, kolla även HÄR.
Svar (om du betalar med Klarna): Om du försöker betala med Klarna, så kan du hitta mer hjälp HÄR.
Fråga: Jag har inte fått någon orderbekräftelse?
Svar: Du kan ha angett fel e-postadress. Prova eventuellt att kolla i ditt spam-filter och i skräpposten, om det inte finns där så kontaktar du bara vår kundtjänst för information på e-post: kundservice@inkpro.se eller i chattboxen i hörnet av skärmen.