Frågor om reklamation
Frågor om reklamation
Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna om reklamation och ångerrätt. Om du inte hittar svaret på din fråga är du alltid välkommen att kontakta oss på e-post: kundservice@inkpro.se.
Fråga: Jag har fått fel vara! Vad gör jag nu?
Svar (1): Kontakta oss via chatt-rutan i hörnet av skärmen eller skicka ett mail till kundservice@inkpro.se och ge oss ditt ordernummer / den email-adress som du använde när du la din beställning, så hjälper vi dig.
Fråga: Hur reklamerar jag en vara?
Svar (1): Vid reklamation var vänlig läs igenom och fyll i detta formulär. Om du har returnerat en vara p.g.a. ånger eller reklamation får du alltid ett e-postmeddelande när vi har mottagit din vara. I mejlet får du information om nästa steg i behandlingen av din ånger/reklamation. (Ps. vi lever på glada kunder :-)).
Svar (2): Du kan också läsa i våra handelsvillkor om dina rättigheter som konsument enligt Reklamationsrätt / Tvist / Ångerrätt / Återbetalning vid ångrat köp. Klicka här: Handelsvillkor.
Fråga: Jag har beställt fel vara, kan jag returnera den?
Svar: Om förpackningen är obruten så kan du använda dig av ångerrätten i 14 dagar. Därefter ber vi dig kontakta vår kundservice på mail: kundservice@inkpro.se.
Fråga: Vart skickar jag mitt returpaket?
Svar (1): Du skickar ditt returpaket till följande adress:
InkPro (Nordico Supply)
Hobrovej 55
DK-2610 Rødovre
Denmark